Turbūt neretas vairuotojas buvo susidūręs su mašinos variklio reiškiniu, kai variklis pradeda trūkčioti. Trukčioti tada, kai važiuojant esate paspaudę akseleratoriaus pedalą ir dar pastebite, kad sutrūkčioja kurioje nors, paspausto akseleratoriaus pedalo, vietoje.
Man taip nutiko. Šis reiškinys labiausiai pasireiškia kai norime labai išlėto, spausdami akseleratorius pedalą, didinti ar mažinti variklio apsukas.
Taigi. Prie varikio oro siurbimo sklendės yra sklendės padėties daviklis, kuris matuoja sklendės atidarymo kampą. Daviklis yra kintančios reikšmės rezistorius dar kitaip vadinamas potenciometras.
Pamatuokime:
Multimetro pagalba galime sužinoti daviklio būseną.
Uždarytos sklendės būsenoje daviklis rodo minimalią reikšmę t.y. 0 omu ar panašiai.
Pilnai atidarytoje padėtyje 4 kilo omai.
Prisijunkite multimetrą (ometrą) ir su atsuktuvu išlėto sukite jutiklio svirtelę, tuo pačiu metu stebėkite kaip tolygia keičiasi parodymai.
Metodika, kaip išardyti tokį daikčiuką.
· Iš pradžių išspausti metalines įvores;
· Atsargiai atkelti segtukus iš esančius daviklio kraštuose;
· Su plokščiu daiktu ar mentele išskirti.
· Jai išeina, pasistengti nesugadinti silikoninės tarpinės.
Jutiklio dangtelis su ant jo pritvirtintais kontaktiniai šepetėliais
Kontaktiniai takeliai. Užklijavau varinės folijos. Galima uždažyti elektrai laidžiais dažais, bet tai gali padėti tik tai vietai kur nėra varžinė juostele, jai sudilusi varžinė juostelė labai trumpam padėtu patušavimas grafitiniu pieštuku, bet geriau keisti į naują.
by tomukas@online.fr
|